Alışkanlıkların gücü adlı kitapta Starbuck’un çalışanlarına verdiği müşteri ile ilişkileri yönetme adımı olarak uygulanan Latte (Sütlü kahve) metodundan bahsediyor.

Listen (Müşteriyi dinliyor)

Acknowledge (Şikayeti kabul ediyor)

Take action (Sorunu çözmek için harekete geçiyor)

Thank (Ona teşekkür ediyor)

Explain (tüm bu adımlardan sonrada ona sorunun neden kaynaklandığını açıklıyoruz.)

LATTE, bağıran veya şikayet eden bir müşterinin ipucuna verilen otomatik – alışılmış – yanıt haline geldi ve bu da mutlu bir müşterinin ve iyi yapılmış bir işin ödüllendirilmesine yol açtı.

Starbuck tarafından uygulanan bu Latte (Sütlü kahve) metodu bizimde hayatımızda oto kontrol olarak uygulayacağımız sorunları çözmemiz için bir örnek metod. Bizde kendi metodlarımızı oluşturarak ilişkilerimizi iyi yönetmeyi başarabiliriz.

Ücretsiz kurs ister misin kaydol!



(Visited 45 times, 1 visits today)