Kotlin ile Android Mobil Uygulama Geliştirme Kursu

Size özel indirimli hemen kayıt ol ve izlemeye başla

sonra indirim bitiyor!

Kayıt Ol ve Hemen İzlemeye Başla

Kotlin ile Android Mobil Uygulama Geliştirme Kursu

Kotlin ile Android Mobil Uygulama Geliştirme Kursu
  • Eğitmen
    Emre Altunbilek
  • Kategori
    Programlama Dilleri
  • Fiyat
    399.99 yerine TL

Kotlin programlama dilini öğrenip android uygulamaları yapın! Retrofit, Firebase ile gelişmiş uygulamalar geliştirin

Kurs Açıklaması

Kotlin ile Nesne Yönelimli Programlamayı tüm detayları ile öğrenerek uzmanlaşın, adım adım Android kavramlarını öğrenin ve hızlı bir şekilde kendi Android uygulamalarınızı geliştirmenin tadını çıkarın.

Bu kursta ilk olarak sıfırdan Kotlin ile Nesne Yönelimli Programlamanın tüm kavramlarını öğrenerek android uygulamalar geliştirmek için sağlam bir temele sahip olacaksınız.

Edindiğiniz bu sağlam temelden sonra; android ile ilgili tüm kavramları detayları ve mantıklarıyla, ezbere iş yapmadan öğrenip, profesyonel tasarıma sahip uygulamalar yapmayı öğreneceksiniz.

Android Uygulama Geliştirme

Bu kursun Türkiyedeki en büyük, en kapsamlı ve de en öğretici kotlin ile android uygulama geliştirme kursu olmasını sağlamak adına , kurs içeriği zengin tutuldu ve uygulama geliştirirken ihtiyacınız olacak kavramlar, bilgiler, 3. parti kütüphaneler tüm detaylarıyla anlatıldı.

Kursta yer alan bazı önemli kavramlar

  • Android temel kavramları, tasarımsal bilgiler
  • Profesyonel uygulamalar geliştirmek için bilinmesi gereken kavramlar, kütüphaneler
  • Json ve APi kavramları
  • Volley ve Retrofit kütüphanelerini kullanılarak internetten veri çekme 
  • Firebase Authentication, Storage, Realtime database ve Cloud Messaging modülleri

Çok daha fazlasını kursta bulabilirsiniz. 

Özellikle kursta yapılan uygulamaların tanıtım videolarını izleyerek bu kurstan sonra neler başarabileceğinizi öğrenebilirsiniz. Kurstaki örnekleri geliştirerek google play store'da ilk uygulamalarını koyan öğrencilerim arasında siz de yerinizi alın... 

Kurs boyunca kafanıza takılan soruları slack ve whatsapp yardımlaşma grubumuza veya kursun soru cevap bölümünden bana ulaştırabilirsiniz. En kısa sürede cevaplanacağından emin olabilirsiniz.

Kotlin öğrenmesi ve yazması çok keyifli bir dil.  Siz de bu son zamanların en popüler dili olan Kotlin programlama dilini öğrenmek ve de hızlı ve kolay bir şekilde Android uygulamalar geliştirmek istiyorsan bu kursa katıl ve beraber güzel uygulamalar yapalım.


Eğitmen

Emre Altunbilek
Emre Altunbilek
Engineer

Puanlama

Kurs Puanı:4.69325

5 Stars376
4 Stars105
3 Stars25
2 Stars5
1 Star1
Kursun tanıtım videosunu izleyebilirsiniz

Bu kursta yer alan dersler aşağıda listelenmiştir. Aktif olan başlıklardan örnek dersleri izleyebilirsiniz.

  • 1- Eğitime Giriş
  • 2- Kurs Tanıtımı
  • 3- Javanın Sonu mu Geldi ?
  • 4- Kotlin ve Java-Android İlişkisi
  • 5- Başlayalım
  • 6- Kotlin Nedir ve Genel Kavramlar
  • 7- Gerekli Kurulumlar
  • 8- Ilk Projemizi Oluşturalım
  • 9- Değişkenler ve Özellikleri
  • 10- Değişken Kavramı
  • 11- Number Veri Tipleri 1. Bölüm
  • 12- Number Veri Tipleri 2. Bölüm
  • 13- Char Boolean String Veri Tipleri
  • 14- Tip Dönüşümü - Casting
  • 15- Sabitler ve Package Kavramı
  • 16- Bölüm Sonu Projesi | Boy Kilo Endeksini Hesaplama
  • 17- Bölüm 3 Dökümanı
  • 18- Operatörler
  • 19- Aritmetik Operatörler
  • 20- Atama ve Karşılaştırma Operatörleri
  • 21- Mantıksal ve Arttırma|Azaltma Operatörleri
  • 22- İşlem Önceliği
  • 23- Bölüm 4 Dökümanı
  • 24- Dizi, Null, Range, Scope Kavramları ve Kullanıcıdan Veri Alma
  • 25- Dizi Nedir? Dizilere Genel Bakış
  • 26- Range ve In Kavramları
  • 27- Null Kavramı
  • 28- Kullanıcıdan Veri Alma
  • 29- Scope Kavramı
  • 30- Bölüm Sonu Soruları
  • 31- Bölüm 5 Dökümanı
  • 32- Kontrol ve Döngü Yapıları
  • 33- If ve Else Kontrol Yapıları
  • 34- When Kavramı
  • 35- For Döngüsü
  • 36- While ve Do-While Döngüleri
  • 37- Break Continue Kavramları ve Döngülere İsim Vermek
  • 38- Genel Tekrar Soru Çözümleri 1. Bölüm
  • 39- Genel Tekrar Soru Çözümleri 2. Bölüm
  • 40- Genel Tekrar Soru Çözümleri 3. Bölüm
  • 41- Bölüm 6 Dökümanı
  • 42- Nesneye Yönelimli Programlama Öncesi Bilinmesi Gerekenler
  • 43- Parametresiz ve Parametreli Fonksiyonlar
  • 44- Geriye Deger Döndüren Fonksiyonlar
  • 45- Fonksiyonlarla ilgili Örnek Uygulama
  • 46- Metot Overloading ve varargs Kavramları
  • 47- Math Sınıfı
  • 48- String Sınıfı Fonksiyonları
  • 49- Array Kavramı ve Dizi Oluşturma
  • 50- Örnek Sorular ve Çözümleri
  • 51- Önemli Dizi İşlemleri ve arrayListOf Methodu
  • 52- Bölüm 7 Dökümanı
  • 53- Nesneye Yönelimli Programlamaya Giriş
  • 54- OOP Giriş ve Ilk Sınıfımızı Oluşturalım
  • 55- Constructor (Kurucu) Oluşturmak
  • 56- Secondary Constructor
  • 57- Isimli Parametreler ve Varsayılan Değer Atama
  • 58- Fonksiyonlara Nesne ve Dizi Göndermek
  • 59- Bölüm 8 Dökümanı
  • 60- Kalıtım ve Polimorfizm
  • 61- Kalıtıma Giriş
  • 62- Kalıtım ve Primary Constructor
  • 63- Kalıtım ve Secondary Constructor
  • 64- Visibility Kavramı ve Erişim Belirleyiciler
  • 65- Polimorfizm Nedir ve Upcasting
  • 66- Polimorfizm ve Geç Bağlama
  • 67- Polimorfizm Olmasaydı ?
  • 68- Polimorfizm ile Genişletilebilirlik
  • 69- Bölüm 9 Dökümanı
  • 70- Abstract, Inner Class ve Interface Kavramları
  • 71- Abstract Sınıf ve Fonksiyonlar
  • 72- Interface Kavramı
  • 73- Kompozisyon Kavramı
  • 74- Interfaceler ile Çoklu Kalıtım
  • 75- Nested ve Inner Class
  • 76- Isimsiz Sınıflar - Anonymous Inner Class
  • 77- Bölüm 10 Dökümanı
  • 78- Kotlinde Statik Kavramı, Generic ve Data Sınıfları
  • 79- Java Static Kavramı Nedir ?
  • 80- Object ve Companion Object Kavramları
  • 81- Data Class Kavramı
  • 82- Getter Setter ve Enum Kavramları
  • 83- Generic Sınıf Oluşturma
  • 84- Generic Metot Oluşturma
  • 85- Bölüm 11 Dökümanı
  • 86- OOP Örnek Projeler
  • 87- Hamburger Kralı Uygulaması 1. Bölüm
  • 88- Hamburger Kralı Uygulaması 2. Bölüm
  • 89- Cep Telefonu Rehber Uygulaması
  • 90- Bölüm 12 Dökümanı
  • 91- Kotlin Koleksiyon Yapıları
  • 92- Değiştirilemez Listeler
  • 93- Değiştirilebilen Listeler
  • 94- Değiştirilemez Map Yapıları
  • 95- Değiştirilebilen Map Yapıları
  • 96- Set Yapısı
  • 97- Bölüm 13 Dökümanı
  • 98- Exception Kavramı ve Dosya İşlemleri
  • 99- Exception Kavramı
  • 100- Finally Blok ve Hata Fırlatma
  • 101- FileWriter ile Dosyaya Veri Yazma
  • 102- FileReader ile Dosyadan Veri Okuma
  • 103- Bölüm 14 Dökümanı
  • 104- Özel Fonksiyonlar
  • 105- Extension Function 1. Bölüm
  • 106- 73 Extension Function 2. Bölüm
  • 107- Operator Overloading
  • 108- Recursive Function
  • 109- Tailrec Kavramı
  • 110- High Order Function
  • 111- High Order Function ve Lambda Örnek
  • 112- Tek Parametreli Lambda ve it Kavramı
  • 113- with ve apply Kavramları
  • 114- Bölüm 15 Dökümanı
  • 115- Kotlin ile Android Uygulama Geliştirme Giriş
  • 116- Android Studio Kurulumu
  • 117- Genymotion Emulatörünün Kurulması
  • 118- Genel Yapıyı Anlayalım
  • 119- Genel Yapıyı Anlayalım ve Kotlin Tekrarı
  • 120- Activity Nedir ve Yaşam Döngüsü
  • 121- Genymotion Google Play Service Yüklemek
  • 122- Layoutlar
  • 123- Linear Layout Özellikleri
  • 124- Relative Layout Özellikleri
  • 125- Herşeyiyle Constraint layout 1. Bölüm
  • 126- Herşeyiyle Constraint Layout 2. Bölüm
  • 127- UYGULAMA 1 Gezegenlerde Kaç Kilosun | Edittext, Button, CheckBox, Tasarım
  • 128- Gezegenlerde Kaç Kilosun Uygulama Tanıtımı
  • 129- Gezegenlerde Kaç Kilosun App 1. Bölüm
  • 130- Gezegenlerde Kaç Kilosun App 2. Bölüm
  • 131- Gezegenlerde Kaç Kilosun Tasarım İyileştirme
  • 132- UYGULAMA 2 Dinamik Ortalama Hesapla | View, Context, Activity, Inflater,Animasyn
  • 133- Ortalama Hesapla Uygulama Tanıtımı
  • 134- Autocompletetextview, Spinner ve Layoutun Oluşturulması
  • 135- Uygulama Layoutlarının Taslaklarını Bitirelim
  • 136- Activity, Intent ve Context Kavramları
  • 137- Layout Inflater Kavramı ve Kullanımı
  • 138- Yeni Layoutu Değerler ile Oluşturmak
  • 139- Layout Silme, View Gizleme ve Değer Sıfırlama
  • 140- Adapter kavramı ve AutoCompleteTextview Oluşturma
  • 141- Ortalama Hesapla Fonksiyonunu Yazmak
  • 142- Arayüzü Güzelleştirme ve Toast Kütüphanesi
  • 143- Animasyonlar ve Splash Ekran Oluşturulması
  • 144- CountDownTimer ve Screen Orientation
  • 145- UYGULAMA 3 Burçlar Rehberi | Listview, Adapter, Inflation Kavramları
  • 146- BurcRehberiApp Uygulama Tanıtımı
  • 147- List ve Adapter Kavramları
  • 148- ArrayAdapter ve SetonItemClickListener
  • 149- ImageView ile ArrayAdapter
  • 150- LayoutInflater Konu Anlatımı 1. Bölüm
  • 151- LayoutInflater Konu Anlatımı 2. Bölüm
  • 152- Custom ArrayAdapter 1. Bölüm
  • 153- Custom ArrayAdapter 2. Bölüm
  • 154- Listview Optimizasyonu
  • 155- Base Adapter ile Listview
  • 156- Detay Activity Hazırlık ve Kodların Düzenlenmesi
  • 157- Collapsing Toolbar ve AppBarlayout
  • 158- Palette API Kullanımı ve Detay Sayfasi Bitti
  • 159- Giriş Ekranı Resim Döndürme Animasyonu
  • 160- Son Dokunuşlar ve Uygulama Bitti
  • 161- Recyclerview UYGULAMA 4 : ManzaraApp ve UYGULAMA 5 : CanDostlarApp
  • 162- Yapılacak Uygulamalar ve Bölüm Tanıtımı
  • 163- Recyclerview Nedir
  • 164- UYGULAMA 4 ManzaralarApp Veri Kaynağını ve Layoutu Hazırlama
  • 165- Recyclerview Adapterın Oluşturulması
  • 166- Methodların Detaylı Incelenmesi
  • 167- Manzaraların Kopyalanması ve Silinmesi
  • 168- Menü Oluşturma ve Diğer LayoutManagerlar
  • 169- UYGULAMA 5 CanDostlarApp
  • 170- Toolbarda Searcview Kullanarak Filtreleme
  • 171- Filter ve Filterable, Searchview Widget
  • 172- Splash Ekran ve DetayActivity Oluşturulması
  • 173- Detay Activity ve Öğelerin Tıklanma Olayları
  • 174- UYGULAMA 6 HavadurumuApp | Volley Json Api Kavramları
  • 175- Uygulama ve Bölüm Tanıtımı
  • 176- Json ve Api Kavramları
  • 177- Volley Nedir? Nasıl Çalışır
  • 178- Volley Singleton ve RequestQueue
  • 179- Api Kullanarak Verilerin Getirilmesi
  • 180- Arayüzü Oluşturmak
  • 181- Şehir Seçmek için Spinner
  • 182- Seçilen Şehire Göre Verileri Güncellemek
  • 183- Küçük Düzenlemeler Yapalım
  • 184- Kullanıcının Lokasyonunu Öğrenmek
  • 185- Gerekli Düzenlemelerin Yapılması
  • 186- Kullanıcıdan Izin Istemek ve Uygulama Bitti
  • 187- UYGULAMA 7 YoutubeOynatmaListeleri | Retrofit ve Youtube Api Kullanımı
  • 188- Bölüm ve Uygulama Tanıtımı
  • 189- 1 Retrofit Nedir
  • 190- Youtube Api Alma ve Model Sınıfının Oluşturulması
  • 191- Retrofit ile Oynatma Listelerini Getirme
  • 192- Recyclerview için Hazırlıklar
  • 193- Recyclerview Adapter'ı Oluşturmak
  • 194- Uygulamayı Bitirelim
  • 195- Firebase Authentication Islemleri
  • 196- Uygulama ve Bölüm Tanıtımı
  • 197- Firebase Nedir Projeye Eklenmesi
  • 198- Kayıt Ekranının Oluşturulması ve Authentication Ayarları
  • 199- Yeni Kullanıcının Eklenmesi
  • 200- Kullanıcı Giriş Ekranı ve Ayarlar
  • 201- Onaylama Maili Gönderme ve AuthStateListener Tanımlanması
  • 202- Şifreyi Tekrar Gönderme Dialog Fragmentini Oluşturmak
  • 203- Onay Mailini Tekrar Göndermek ve Küçük Düzeltmeler
  • 204- Uygulamanın Güvenliğini Arttırma
  • 205- Şifre Sıfırlama Malini Gönder
  • 206- Kullanıcı Adını Güncellemek
  • 207- Mail ve Şifre Güncellemek
  • 208- Üyelik İşlemlerinin Testleri
  • 209- Firebase Database İşlemleri
  • 210- Firebase Database Giriş
  • 211- Yeni Kullanıcıyı Veritabanına Eklemek
  • 212- Kullanıcı Detay Sayfasını Güncellemek
  • 213- Veritabanından Okuma Yapmak
  • 214- Veritabanından Okuma İşleminin Detayları
  • 215- Firebase Storage İşlemleri
  • 216- Firebase Storage Giriş ve Profil Resmi Fragmenti
  • 217- Galeri ve Kameradan Resim için İzin İstemek
  • 218- Profil Resmini Uygulamada Göstermek
  • 219- Asynctask Sınıfı ile Resmin Sıkıştırılması
  • 220- Firebase Storage Resim Upload İşlemi
  • 221- Yüklenen Dosyasının Veritabanına Kaydedilmesi ve Okunması
  • 222- Gerçek Zamanlı Sohbet İşlemleri
  • 223- Yeni Sohbet Odası Oluştur Dialog Fragment
  • 224- Sohbet Odası Bilgilerinin Veritabanına Yazılması
  • 225- Sohbet Odasına Hoşgeldin Mesajı Eklemek
  • 226- Sohbet Odası Bilgilerini Okumak
  • 227- Genel Tekrar ve Sohbet Odaları Listesi
  • 228- Seçilen Sohbet Odasının Silinmesi
  • 229- Tüm Mesajların Firebaseden Getirilmesi
  • 230- Mesajlar için Recyclerview Oluşturma
  • 231- AuthListener ve ValueEventListener Oluşturma
  • 232- Tüm Mesajların Okunması 1. Bölüm
  • 233- Tüm Mesajların Okunması 2. Bölüm
  • 234- Canlı Sohbetin Tamamlanması
  • 235- Firebase Cloud Messajing FCM Giriş
  • 236- Firebase Cloud Messaging Giriş
  • 237- Firebase Instance ID Servisi ve FCM Token
  • 238- Postman ile Post Request ve Retrofit Uygulanması
  • 239- Veritabanında Bildirim İçin Düzenlemeler
  • 240- Yeni Mesajla Birlikte Bildirimin Gonderilmesi
  • 241- Kullanicilarin Tokenlarına Göre Bildirim Gondermek
  • 242- Notification Gondermek Bölüm 1
  • 243- Notification Gondermek Bölüm 2
  • 244- Bildirim Tıklanıldığında Pending Intent Oluşturmak
  • 245- Tasarım Bitti Bolum Bitti
  • 246- Uygulamalarınızı Google Playe Yükleyelim
  • 247- Apk Dosyasını Oluşturma
  • 248- Proguard ile Reverse Engineering Önleme
  • 249- Admob Reklamlarına Giriş ve Banner Reklamı Ekleme
  • 250- Admob Interstitial Geçiş Reklamı Ekleme
  • 251- Google Playde Uygulamanın Yayınlanması
  • 252- BONUS - GÖZ ATMANIZ TAVSİYE EDİLİR
  • 253- Tüm Kotlin Konu Anlatım Projelerini İndir