Sıfırdan İleri Seviyeye Uygulamalı Java Kursu

Size özel indirimli hemen kayıt ol ve izlemeye başla

sonra indirim bitiyor!

Kayıt Ol ve Hemen İzlemeye Başla

Sıfırdan İleri Seviyeye Uygulamalı Java Kursu

Sıfırdan İleri Seviyeye Uygulamalı Java Kursu
  • Eğitmen
    Emre Altunbilek
  • Kategori
    Programlama Dilleri
  • Fiyat
    279.99 yerine TL

Adım adım tüm java yapılarını öğren, örnek projelerle uzmanlaş ve 30 gün içinde kendi uygulamanı gerçekleştir

Kurs Açıklaması

Adım adım Javayı öğrenin !

Bu kurs ile en temel yapılardan en kompleks yapılara kadar tüm kavramları örnekler, açıklamalar ve de projelerle öğreneceksiniz. Teorik ve pratikte öğrendiğiniz bu kavramları, projelerde doğru yöntemler ile gerçekleştireceksiniz.

Bol örnekler, ödevler , projeler !

Bu kurs sizlere teorik bilgi ile beraber pratik yapma imkanı da sağlayacak. Üstelik en etkin ve en doğru şekilde.. Bir problemi çözmek kadar onu en etkin ve hızlı bir şekilde çözmek de önemlidir. Bir uygulama geliştirirken dikkat edilmesi gereken, herkesçe uygun görülmüş konseptleri de öğreneceksiniz.

Bir konu ile ilgili proje yapılırken, daha önceden anlatılmış konuların özetini yaparak pekiştirmeyi ve de yeni ve farklı methodlar kullanarak ufkunuzu açmaya dikkat ettim. O yüzden konuyu bilseniz bile örnekleri ve projeleri lütfen atlamayın, o konu dışında başka konular hakkında da pek çok bilgiyi kaçırmanızı istemem.



Kursu bitirerek Javada uzmanlaşın !

Bu kurs ile öğrendiğiniz kavramlar sayesinde,   başka bir nesneye yönelimli programlamayı çok daha kolay bir şekilde öğrenebilirsiniz. 

Problem çözümleri ve araştırma konularında kendinizi geliştireceksiniz. Neyi nasıl araştıracağınız öğrenip bu konuda kendinize de güvendikten sonra yapamayacağınız bir şey kalmayacaktır. Bu kursta bir hata durumunda nereye bakmamız gerektiğini ve sorunu nasıl çözeceğimiz yöntemlerini öğreneceksiniz.

Android uygulamaları geliştirebilirsiniz. Android frameworkünde kullanılan temel kavramları ve sınıflar, bu kursta edindiğiniz Java bilgisi sayesinde artık size çok kolay ve anlaşılır gelecek.

Java kariyeri için daha gelişmiş konuları öğrenip anlayacak alt yapıya ve özgüvene sahip olacaksınız. Çünkü konuları en küçük ayrıntılarıyla işledikten sonra, çok da basit olmayan örneklerle pekiştireceksiniz.

Eğitmen

Emre Altunbilek
Emre Altunbilek
Engineer

Puanlama

Kurs Puanı:4.52128

5 Stars635
4 Stars258
3 Stars74
2 Stars13
1 Star6
Kursun tanıtım videosunu izleyebilirsiniz

Bu kursta yer alan dersler aşağıda listelenmiştir. Aktif olan başlıklardan örnek dersleri izleyebilirsiniz.

  • 1- Eğitime Giriş
  • 2- Java Nedir ve Genel Kavramlar
  • 3- Gerekli Kurulumlar
  • 4- Ilk Java Projesini Oluşturmak
  • 5- Değişkenler ve Özellikleri
  • 6- Değişken Nedir? Neden Kullanırız?
  • 7- Primitive - İlkel Veri Tipleri
  • 8- Tip Dönüşümleri - Casting
  • 9- Wrapper Sınıflar ve Özet
  • 10- Operatörler
  • 11- Arttırma ve Eksiltme Operatörleri
  • 12- Değer Atama ve Karşılaştırma Operatörleri
  • 13- Mantıksal Operatörler ve İşlem Önceliği
  • 14- Kod Blokları ve Keyword kavramı
  • 15- Kontrol ve Döngü Yapıları
  • 16- If Else ve Switch Kontrol Yapıları
  • 17- For While ve Do while Döngü Yapıları
  • 18- Break Continue ve Return Dallanma Yapıları
  • 19- Klavyeden Veri Girişi
  • 20- Genel Tekrar - Soru Çözümü
  • 21- Uygulama Soruları ve Açıklama
  • 22- 1, 2, 3. Soruların Açıklamalı Çözümleri
  • 23- 4, 5, 6, 7. Soruların Açıklamalı Çözümleri
  • 24- 8, 9, 10. Soruların Açıklamalı Çözümleri
  • 25- Nesneye Yönelimli Programladan Önce Bilinmesi Gerekenler
  • 26- Math Sınıfının Kullanılması
  • 27- Methodlara Giriş
  • 28- Method Örnek Uygulama
  • 29- Array - Dizi kavramı
  • 30- Array - Dizi Örnek Soru ve Cevaplar
  • 31- Gelişmiş For Döngüsü ve Methodlara Dizi Gönderme
  • 32- İki Boyutlu Diziler ve Dizileri Kopyalamak
  • 33- Arrays ve Arraylist Sınıfları
  • 34- String Sınıfı
  • 35- Bölüm Sonu Projesi
  • 36- Class, Constructors ve Methodlar |Nesneye Yönelimli Programlama Part 1
  • 37- Sınıf Nesne Nedir? İlk Sınıf Örneği
  • 38- Constructor - Kurucu Kavramı ve Erişim Belirleyiciler
  • 39- Static ve Final Kavramları
  • 40- Methodlara Nesne Göndermek
  • 41- Inheritence, Composition, Polymorphism|Nesneye Yönelimli Programlama Part 2
  • 42- Kalıtım - Inheritance Nedir ?
  • 43- Kalıtım Örnek Bölüm 1
  • 44- Kalıtım Örnek Bölüm 2
  • 45- Kompozisyon - Composition Kavramı
  • 46- Çok Biçimlilik - Polymorphism Kavramı 1. Bölüm
  • 47- Polymorphism 2. Bölüm | Polymorphism Olmasaydı? Instance of Kavramı 2. Bölüm
  • 48- Genişletilebilrlik-Extensibility | Polymorphism Faydaları
  • 49- Teorik Bilgi Tekrar Testi
  • 50- Nesneye Yönelimli Programla Tekrar, Sorular ve Örnek Projeler
  • 51- Burger Kralı Satış Uygulaması Örneği
  • 52- Cep Telefonu Rehber Uygulaması 1. Bölüm
  • 53- Cep Telefonu Rehber Uygulaması 2. Bölüm
  • 54- Inner ve Abstract Class & Interface Kavramları
  • 55- Abstract - Soyut Sınıf Kavramı
  • 56- Interface - Arayüz(Ara birim) Kavramı
  • 57- Inner Class - Dahili Üye Sınıflar
  • 58- Inner Class - Static Dahili Sınıflar
  • 59- Inner Class - Yerel ve Anonim Dahili Sınıflar
  • 60- Generics - Jenerik Sınıflar
  • 61- Generic Sınıf Oluşturma
  • 62- Generic Method Oluşturma
  • 63- Generic Örnek | Lig Simülasyonu 1. Bölüm
  • 64- Generic Örnek | Lig Simülasyonu 2. Bölüm
  • 65- Generic Örnek | Lig Simülasyonu 3. Bölüm
  • 66- Isimlendirme, Package, Erişim Belirleyici, Static ve Final
  • 67- Java Naming Convension | Adlandırma Kuralları
  • 68- Package Kavramı
  • 69- Package JAR dosyası Olusturma ve Ödev Soruları
  • 70- Package Odev Cozumleri
  • 71- Erişim Belirleyiciler Detaylı Anlatım
  • 72- Final ve Statik Detaylı Anlatım
  • 73- Collections - Koleksiyon Yapıları
  • 74- Collection Kavramı ve List Interface
  • 75- ArrayList ve Iterator Kullanımı
  • 76- LinkedList Çalışma Mantığı
  • 77- LinkedList Örnek - Playlist Projesi 1. bölüm
  • 78- LinkedList Örnek - Playlist Projesi 2. bölüm
  • 79- LinkedList Örnek - Playlist Projesi 3. bölüm
  • 80- Vector ve Stack (Yığın) Sınıfları
  • 81- Queue(Kuyruk) ve PriorityQueue(Öncelikli Kuyruk) Yapıları
  • 82- Set Interface ve HashSet Sınıfı
  • 83- LinkedHashSet ve TreeSet Sınıfları
  • 84- Map Interface ve HashMap Sınıfı
  • 85- TreeMap, LinkedHashMap Sınıfları ve Iterator Kullanımı
  • 86- Map Kullanarak Oyun Yapalım | Genel Yapısı
  • 87- Map ile Oyun Yapalım | Yönlendirmeler
  • 88- Map ile Oyun Yapalım | Immutable Değişmez Sınıf
  • 89- JavaFX ile Görsel Uygulamalar
  • 90- JavaFX Nedir
  • 91- Kod ve FXMl ile Ilk Denemeler
  • 92- Stage Scene ve Layout Kavramları
  • 93- Gridpane Hbox ve Vbox Layoutları
  • 94- Borderpane Flowpane ve Tilepane Layoutları
  • 95- Button ve Label Control Yapıları
  • 96- Checkbox Radiobutton ve ToggleButton Control Yapıları
  • 97- Combobox TextField ve ChoiceBox Control Yapıları
  • 98- Datepicker Spinner Slider ve TitledPane
  • 99- Event ve Event Handlers 1. Bölüm
  • 100- Event ve Event Handlers 2. Bolum
  • 101- Thread ve Runnable Kullanmak
  • 102- Not Defteri Uygulaması Bölüm 1
  • 103- Not Defteri Uygulaması Bölüm 2
  • 104- Tasarım Desenleri ve Singleton
  • 105- Dosya Yaz ve Oku Methodları
  • 106- Verileri Dosyadan Okumak ve Göstermek
  • 107- NotEkle DialogPane Kullanımı
  • 108- Yeni Notun Dosyaya Eklenmesi
  • 109- DataBinding ve Observable
  • 110- CellFactory Kullanarak Listeyi Kişiselleştirme
  • 111- Contextmenu ve Notları Silmek
  • 112- Toolbar, Tooltip ve Klavyeden Veri Silme
  • 113- Listeyi Sıralama ve Filtreleme
  • 114- Scene Builder Kullanımı
  • 115- JavaFX Material Design - JFoenix
  • 116- JavaFX Özet 1. Bölüm
  • 117- JavaFX Özet 2. Bölüm
  • 118- JavaFX Özet 3. Bölüm
  • 119- JavaFX Özet 4. Bölüm
  • 120- JavaFX Özet 5. Bölüm
  • 121- Istisnalar ve Java IO Islemleri
  • 122- Istisna - Exception Kavramı 1. Bölüm
  • 123- Istisna - Exception Kavramı 2. Bölüm
  • 124- Dosyalara Giriş IO İşlemleri
  • 125- FileWriter ile Dosyaya Veri Yazmak
  • 126- Try with Resources Kullanımı
  • 127- FileReader ve BufferedReader ile Veri Okumak
  • 128- BufferedWriter Sınıfı ve Alıştırmalar
  • 129- DataInputStream ve DataOutoutStream
  • 130- ObjectInput-Output Stream ve Serializable
  • 131- Random Access File - Rastgele Erişimli Dosyalar - Örnek Açıklaması
  • 132- Random Access File Veri Yazma ve Index Oluşturma
  • 133- Random Access File Veri Okuma
  • 134- Multithreading ve Eşzamanlılık - Concurrency
  • 135- Thread Process ve Concurrency Kavramları
  • 136- Thread Olusturma Yontemleri
  • 137- Interrupt ve Join Methodlari
  • 138- Heap, Thread Stack ve Synchronized Mantığı
  • 139- Deadlock Wait ve Notify Methodlari
  • 140- Thread Senkronizasyon Ornek
  • 141- ReEntrantLock Sınıfı Kullanımı
  • 142- ExecutorService ve ArrayBlockingQueue
  • 143- Örnek Uygulama ve Sorularla Bölüm Özeti 1. Bölüm
  • 144- Örnek Uygulama ve Sorularla Bölüm Özeti 2. Bölüm
  • 145- Lambda ve Regular Expressions
  • 146- Lambda Expression Nedir
  • 147- Lambda Expression Örnekleri
  • 148- Lamda Expression Alıştırmaları
  • 149- Regular Expression Giriş
  • 150- Regular Expression Miktar Belirleyiciler
  • 151- Regular Expression Group Methodu
  • 152- Veritabanı Kullanımı
  • 153- Veritabanı Nedir
  • 154- SQL Nedir?
  • 155- JDBC Nedir?
  • 156- JDBC Bağlantısı ve Ilk tablo Islemleri
  • 157- Update, Delete ve PreparedStatement
  • 158- Proje Veritabanının Hazırlanması
  • 159- DataSource Sınıfı ve Tüm Tabloyu Okumak
  • 160- Order By ve Inner Joın Kavramları
  • 161- JavaFX ile Veritabanı Bağlantısı
  • 162- Task Sınıfı ve Data Binding
  • 163- Seçilen Öğeye Göre Sorgulama
  • 164- Veri Güncelleme
  • 165- BONUS - GÖZ ATMANIZ TAVSİYE EDİLİR
  • 166- Eğitim Serisindeki Tüm Projeler
  • 167- Sunumlar Üzerinden Genel Tekrar (Güncellenmeye Devam Ediyor)
  • 168- 1 Java Temel Özellikleri
  • 169- 2 Veri Tipleri, Dönüşümler ve Operatörler
  • 170- 3 Sistem Tasarım Aşamaları ve Genel Hatalar
  • 171- 4 If Else Karşılaştırma ve Mantıksal Operatörler
  • 172- 5 Switch ve Debugging
  • 173- 6 While, Do While ve For Döngüleri
  • 174- Break Continue ve Örnekler
  • 175- Method Nedir, Tanımı ve Kullanımı
  • 176- 9 Method Overloading, Scope, Hexadecimal